Φροντδα για το Φροντιστ

Η ευθνη του να γνει κποιος φροντιστς συχν πφτει επνω σε σας. Δεν συνειδητοποιετε τι το κνετε μχρι να κοιτξετε τις αλλαγς. Πρτε δναμη αναγνωρζοντας τον εαυτ σας ως φροντιστ. Θα πρετε τις καλτερες αποφσεις που μπορετε για εσς και το αγαπημνο σας πρσωπο. Εμπιστευθετε το νστικτ σας. Το να μθετε τι μπορετε και τι δεν μπορετε, θα σας βοηθσει να αποφασσετε πτε να πετε «χι» και πτε να ζητσετε βοθεια. Νιστε υπερφανοι για ,τι κνετε καλ.
Οι φροντιστς συχν βινουν απογοτευση, κατθλιψη και γχος. Αυτ τα συναισθματα μπορε να εμποδσουν την ικαντητ σας να παρχετε καλ φροντδα και τελικ να βλψει την υγεα σας. Ως εκ τοτου, δεσμευτετε να φροντζετε τον εαυτ σας για να παρσχετε καλτερη φροντδα στο αγαπημνο σας πρσωπο. Θυμηθετε, η μετωποκροταφικ εκφλιση εναι νας μαραθνιος, χι σπριντ, συνεπς πρτε το χρνο που χρειζεστε για να φροντσετε τον εαυτ σας.

  • Προστατψτε την υγεα σας με ικανοποιητικ ξεκοραση, σκηση, καλ διατροφ και διατρηση ενεργο κοινωνικο δικτου. Αναπαυτετε τακτικ  και κντε τακτικς ιατρικς εξετσεις.
  • Επαγρυπνετε για ενδεξεις κατθλιψης (απομνωση, θλψη, υπερβολικ υπνηλα, απθεια, αυτοκτονικς σκψεις) και ζητστε βοθεια μεσα, αν το χρειζεστε.
  • Πρτε τον λεγχο της ζως σας και μην αφνετε την ασθνεια του αγαπημνου σας να βρσκεται πντα στο επκεντρο. Η παροχ φροντδας θα πρπει να εναι μνο μα πτυχ της ζως σας. Βεβαιωθετε τι ξεφεγετε και τι ζετε τη ζω σας. Προγραμματστε τακτικ χρνο για τον εαυτ σας.
  • Αναγνωρστε το πο βρσκεστε και εργαστετε απ εκε.
  • Ζητστε βοθεια, και ταν οι νθρωποι προσφρουν βοθεια, να την αποδχεσθε. Διευκολνετ τους κατανμοντας συγκεκριμνα καθκοντα (δηλαδ, ψνια, καθαριτητα, ανγνωση, βλτα στον κινηματογρφο). Η παροχ φροντδας δεν εναι δουλει ενς ατμου.
  • Ζητστε οικονομικ βοθεια για να πληρσετε επαγγελματα φροντιστ.
  • Μθετε ,τι μπορετε για την κατσταση του αγαπημνου σας προσπου, τσι στε να μπορετε να μιλτε νετα με τους γιατρος και το ιατρικ προσωπικ. ταν χρησιμοποιετε το διαδκτυο, συνδεθετε με γνωστς ιατρικς σελδες. Γρψτε τις ερωτσεις που μπορετε να ρωτσετε κατ τη διρκεια της συνντησης. Η πληροφρηση εναι ενθαρρυντικ.
  • Ζητστε υποστριξη απ λλους φροντιστς. Υπρχει μεγλη ανακοφιση ταν γνωρζετε τι δεν εστε μνοι και τι λλοι νθρωποι βρσκονται στην δια κατσταση. λλοι φροντιστς συχν χουν σημαντικς συμβουλς να σας δσουν. Και μερικς φορς, θα σας κνουν να γελσετε, ταν το χρειζεστε περισστερο.

Συμβουλς για την αντιμετπιση των συναισθημτων σας

Ως κριος φροντιστς, εναι πιθαν να βισετε να ευρ φσμα συναισθημτων. Εν οι εμπειρες σας εναι πραγματικς, η εξερεση τρπων για να ξεπερσετε τα αρνητικ συναισθματα θα βοηθσει την σωματικ και νοητικ υγεα.

  • Το να αισθνεστε συγκλονισμνοι εναι κτι πολ φυσιολογικ και κοιν για τους περισστερους ανθρπους που ασχολονται με τη μετωποκροταφικ εκφλιση. Μιλστε με τους ανθρπους που μπορον να σας προσφρουν υποστριξη - το προσωπικ σας δκτυο, κοινοτικς ομδες, θρησκευτικς οργανσεις, ιατρικς ομδες υποστριξης. Δστε στον εαυτ σας ανπαυλα, ζητντας προσλαμβνοντας κποιον για να σας ανακουφσει/ αντικαταστσει για λγες ρες λγες ημρες κθε φορ. Δεν εναι εγωιστικ να σκεφτετε μερικς φορς τις δικς σας ανγκες και τα συναισθματα.
  • Η μετωποκροταφικ εκφλιση εναι μια απογοητευτικ ασθνεια. Οι αλλαγς στην προσωπικτητα εναι σημαντικς. ταν εστε απογοητευμνοι, εναι σημαντικ να γνει δικριση μεταξ του τι μπορετε και τι δεν μπορετε να αλλξετε. Η απογοτευση προκπτει συχν απ την προσπθεια να αλλξει μια ανεξλεγκτη κατσταση. Το μνο που μπορε να ελγξετε εναι πς θα ανταποκριθετε.
  • Ο θυμς στη μετωποκροταφικ εκφλιση εναι πολ φυσιολογικς. Νιστε τον, αλλ στη συνχεια προσπαθστε να κνετε ετε κποια σωματικ σκηση να διαλογιστετε, στε το σμα σας μπορε να χαλαρσει, και το μυαλ σας να καθαρσει και πλι.
  • Μπορε να αισθανθετε σγχυση αφηρημδα. Αν καταβλετε μεγλη συναισθηματικ, σωματικ και πνευματικ ενργεια στην παροχ φροντδας, δεν θα σας απομενει πολ. Βεβαιωθετε τι τρτε καλ και  ξεκουρζεστε, προκειμνου να “ανεφοδιζεται” με κασιμα και να αποκαθσταται το μυαλ και το σμα σας.
  • Το να ξεχντε να χνετε αντικεμενα εναι συνηθισμνο, επειδ το εππεδο συγκντρωσς σας δεν εναι υψηλ, εν εστε αγχωμνοι και κουρασμνοι. Μην περιμνετε τι θα εστε σε θση να συγκεντρωθετε για μεγλο χρονικ διστημα. Κντε μια δουλει κθε φορ και  υπολογστε να μεγαλτερο χρονικ διστημα για την ολοκλρωσ του απ ,τι νομζετε τι χρειζεται.
  • Ενοχς πως δεν κνουν αρκετ, στοιχεινουν πολλος φροντιστς. Ακριβς πως δεν υπρχει “τλειος γονις” δεν υπρχει «τλειος» φροντιστς. Καννας φροντιστς, ανεξρτητα απ το πσο εξειδικευμνος πση ενσυνασθηση χει, δεν μπορε να κνει τη μετωποκροταφικ εκφλιση να εξαφανιστε - εναι προοδευτικ και ανατη. «Φροντιστς» δεν σημανει «θεραπευτς». Εναι σημαντικ να κνετε να διλειμμα.
Ανησυχα για το τι λλο θα μποροσατε να κνετε τι το αγαπημνο σας πρσωπο θα κνει αν κτι συμβε σε σας εναι επσης συνηθισμνα. Να ξρετε τι κνετε το καλτερο δυνατν με ,τι διαθτετε. Αναθεωρστε και να ενημερστε τα σχδι σας σχετικ με το τλος του κκλου ζως. Μπορε να μην χρειαστον για πολλ χρνια, αλλ θα σας βοηθσει με το γχος σας να ξρετε τι υπρχει να σχδιο σε ισχ σε περπτωση που κτι συμβε σε σας.